ورزش بيسبال چيست؟12
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

 

تي بال

بازي تي بال شكل ساده بازي بيس بال براي دختران و پسران ۶ تا ۱۲ سال است كه آنها را قادر به يادگيري و تمرين مهارتهايي نظير : ضربه زدن – پرتاب كردن – گرفتن توپ و دويدن در يك محيط و بازي دوستانه كه متناسب با اندازه و توانايي آنها هست ميسازد.

هدف اصلي در بازي تي بال مشابه بيس بال است.
۱-هر تيم به نوبت به توپ ضربه ميزند و تيمي كه بيشترين امتياز را كسب ميكند برنده خواهد بود . ۲- امتياز زماني كسب ميشود كه يك بازيكن ضربه زننده بدون اينكه آوت شود بتواند تمام ايستگاههاي بازي را لمس كند.
در بازي تي بال شخصي به نام پيچر وجود ندارد بلكه وسيله اي وجود دارد كه توپ را روي آن ميگذارند و هر بتر با زدن توپ روي آنب ازي را آغاز مي كند اين وسيله تي نام دارد.
ابعاد زمين بازي كوچكتر از زمين بيس بال است اين بازي از سال ۱۹۴۰ اجرا شده و در سال ۱۹۷۰ توسط دكتر دايتون هوبس ثبت شد. بيشتر قوانين بازي بيس بال بصورت تعديل شده اجرا ميشود به طور مثال بيس دزدي وجود ندارد و توپها نيز از توپ بيس بال نرم تر هستند تا آسيبي به بازيكنان نرسد.
ارتفاع تي بال براي هر بازيكني با شرايط بدني اش متفاوت است و تي بال ورزش ايده آلي براي مدارس مي باشد هدف اصلي آن اين است كه تمام بچه هايي كه ميخواهند بازي كنند بتوانند در اين ورزش شركت دهند.

 

كلاس يوگا هاي اسان اسپرت چطوره؟
بهترين پينت بال تهران كجاس؟
پيدا كردن و كسب اطلاعات در خصوص مربي بدنسازي با كمك وب سايت ورزشي اسان اسپرت




:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: